2015. július 16., csütörtök

Introduction

Sziasztok. Amanda Walker az "írói nevem", és örülnék, ha az blogon Amandának szólítanátok.
Kb. 2-3 éve foglalkozom blog írással, legtöbb blogom nem lett befejezve és eléggé elidegenedtem az írástól, mert sok rossz kritikát kaptam. Azóta mondhatni, más ember lettem. Fiatalon akartam belekezdeni ebbe az egészbe, akkor még gőzöm sem volt mi fán terem a blogolás, ha lehet így fogalmazni. Sokat gyakoroltam, írtam pár történetet csak magamnak, gyakorlásképpen és úgy érzem készen állok újra elkezdeni írni.
Most egy American Horror Story (Murder House) fanfictionnal készültem nektek, méghozzá Tate szemszögéből. Gondolom meglepődtetek, de úgy éreztem, Violet szemszögéből túl sablonos lenne és persze van már egy olyan blog. Tate karaktere közelebb áll hozzám, jobban át tudom érezni, remélem nem okozom csalódást a sorozat rajongóinak.
Hamarosan jön a design, a bevezető és persze az első rész.
xx, Amanda W.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése